Select language

tiistai 22. syyskuuta 2015

Hei taas pienen tauon jälkeen en oo jotenkin "kerinny" / jaksanu kirjoittaan mutta nyt sitten tuleekin vähä viimeaikaisia tapahtumia joten voi Tulla aika pitkä et toivottavasti ette kyllästy :D

Ja kysymys postaukseen on kaikki kysymykset tervetulleita :)
Joko ask.fm jonka linkki löytyy muista profiileista tai tähän kommentteihin :)

Elikkäs joo voitas vaikka aloittaa noilla kuvilla ku oltiin miitissä, ei kyl ollu mikään mailman paras miitti xd
Parempii kuvii multa ei oikeen löydy :/


Jaa sitten harjottelin tekemään pikkusiskolle vähä kampauksia xd 
Hehe ei oo mitää nättejä mut onneks en oo parturi-kampaaja puolella :D




Ja sitten meillä oli tossa viimeviikon tiistaina italia teema ruokakulttuurissa :) 
Oli oikein hyvää ruokaa ja varsinkin jälkiruoka oli mun lemppari :)
Tässä vähän kuvia niistä ruuista :) 

Pasta carbonara


Pizza

Focaccia al rosmariino 

Italialainen 

Hedelmiä mascarpone 



Sitte oon aika paljon siivoillu suurin urakka oli mun pikkusiskon huone mutta siitä mä en nyt kuvaa valitettavasti laita :/ 

Ja me tai tarkemminkin ville on innostunut tekemään origameja, mä en oikeen innostu niistä sillä mulla menee hermot siinä mut mä tein sitten pikkusiskoni kanssa hamahelmiä kun Ville taitteli origameja :D 
Ja tos on villenki tekemii hamahelmiä.




Ostettiin tossa yks päivä se luokkakokous elokuva ja katottiin se kunnon herkkujen kera :D



Vaikka sitä on tullu herkuteltua niin silti sitä on myös treenattu :)
Koitettu päästä vähintään 2 kertaa viikossa kerkii salille mutta kotonakin on tullut treenattua ja välineitä kertynyt kotiin :) 


ja sitte ostettiin sydämmen muotonen kakkuvuoka ja siihen päälle love teksti :) 






Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Kaikki asialliset kommentit ovat tervetulleita :)
Saa kysellä, kritisoida, kehua tai mitä ikinä mieleen tuleekaan :)